Over Mij - Duurzaamheid in de klas

img-1
echofy Maak kennis met

Denise Brilman

Hallo! Ik ben Denise Brilman, de trotse bedenker van het educatieve spel Impact Imperium. Het spel is ontstaan als mijn afstudeerproject voor de opleiding Docent Groen. Mijn passie voor serious gaming en gamification heeft me geïnspireerd om een leerervaring te creëren waarbij leerlingen op een leuke manier en zonder het te beseffen leren over duurzaamheid. Als ervaringsdeskundige weet ik hoe druk docenten het hebben. Daarom heb ik Impact Imperium ontworpen als een eenvoudige 'plug-and-play' oplossing, zodat docenten er direct mee aan de slag kunnen. Ik ben blij dat het spel inmiddels al op meer dan 20 scholen wordt gespeeld en een bijdrage kan leveren aan duurzaam onderwijs.

echofy

Serious Game Designer

echofy

Educatief Technoloog

echofy
0 +
Leservaring
echofy
0 +
Educatieve Games
echofy
0
Prijzen
echofy
0
Sterren
echofy Prijs

Green Up Award

De Green Up Award is een kwaliteitskenmerk voor educatief materiaal over duurzaamheid. Deze award wordt toegekend aan initiatieven die een significante bijdrage leveren aan duurzaam onderwijs en bewustwording. Het winnen van deze award bevestigt de kwaliteit en impact van “Impact Imperium” als educatief spel en ik ben supertrots. Dit motiveert om door te gaan met het creëren van innovatieve leerervaringen die leerlingen inspireren om actief bij te dragen aan een duurzamere wereld. Bedankt voor jullie steun!

onze kern

Missie & Visie

Missie

Onze missie is om duurzaamheid op een toegankelijke en inspirerende manier te integreren in het onderwijs. Dit doen wij door innovatieve en leuke lesmaterialen, zoals ons spel ‘Impact Imperium’, te creëren. We willen leerlingen de kennis, vaardigheden en de juiste mindset meegeven om een positieve bijdrage te leveren aan een duurzame toekomst.

Duurzaamheid in de klas is een sociale onderneming. Dit betekent dat onze focus niet ligt op winst, maar op het realiseren van een positieve maatschappelijke impact. Hoewel we blij zijn met elke aankoop van het spel ‘Impact Imperium’, is ons primaire doel om zoveel mogelijk scholen te voorzien van kwalitatief lesmateriaal over duurzaamheid.

Daarom werken we met een ‘on-demand’ model: we houden geen voorraad aan en bestellen bij lokale drukkers zodra er een bestelling binnenkomt. Dit is niet alleen een duurzame keuze die verspilling voorkomt, maar ook een bewuste afweging om de kwaliteit en de impact van ons product te waarborgen.

Visie

Leren moet leuk en betekenisvol zijn. Dit is de kern van onze aanpak bij Duurzaamheid in de Klas. Door gebruik te maken van gamification en ervaringsgericht leren maken we het voor scholen makkelijk om duurzaamheid op een natuurlijke manier in het lesprogramma te verwerken. Wij geloven dat duurzame ontwikkeling begint met bewustzijn, en dat dit bewustzijn het beste in de klas kan worden gecreëerd.